Τρίτη, 4 Αυγούστου 2015

ΥΨΙΣΤΑ ΟΝΤΑ - ΔΙΔΑΧΘΕΙΤΕ ΑΠΟ ΑΥΤΑ




Κατέβηκαν ύψιστα όντα, να διδάξουν την ανθρώπινη εξέλιξη με μια πνευματική διδασκαλία που πρέπει να ακολουθηθεί από όλους τους ανθρώπους, για να κατανοήσουν ΑΠΟΛΥΤΑ ΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥΣ. Έχουν όμως χαθεί και δία-στρεβλωθεί όλες οι λέξεις και έννοιες. Ακόμα και η διδασκαλία αυτών των ύψιστων όντων, έχει παραχαραχτεί, με τέτοιο απίστευτο τρόπο, που ο νους των ανθρώπων έχει αιχμαλωτιστεί. Έτσι έχουν φέρει στα μέτρα τους όλες τις διδασκαλίες, όπως τους συμφέρει και οδηγούν όλο το ανθρώπινο βασίλειο στο σκοταδισμό, την παραπληροφόρηση και τον εγκλωβισμό.


- ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΗ

Όλα τα όντα με μεγάλη αποστολή, κάποια στιγμή στη ζωή τους, πριν τη φώτισή τους, "ενεργοποιούνται" (πνευματικά). Οι φυσικοί γονείς λαμβάνουν κάποιο σημάδι, σαν ειδοποίηση, όταν είναι να φέρουν στο κόσμο ένα τέτοιο πνευματικό ον, συνήθως με κάποια οράματα ή όνειρα. Είναι σίγουρο ότι η στιγμή και ο τόπος που έρχονται στο κόσμο της γης αυτά τα μεγάλα όντα δεν είναι καθόλου τυχαία. Αντίθετα, στο σημείο που γεννήθηκαν, υπάρχει μια πολύ συγκεκριμένη και ιδιαίτερη διάταξη των πλανητών του ηλιακού μας συστήματος. Όσοι γνωρίζουν από αστρολογία, (την πραγματική αστρολογία και όχι όπως την έχουν καταντήσει σήμερα), μπορούν να "διαβάζουν" τα σημάδια αυτά στις θέσεις των πλανητών, που προμηνύουν και φανερώνουν την έλευση των όντων αυτών στη γη.

Μετά τη γέννηση, οι μελλοντικοί δάσκαλοι Βέβαια, μεγαλώνουν όπως όλα τα μωρά του πλανήτη, ακολουθώντας έτσι το νόμο της συμπαντικής νομοτέλειας. Μαθαίνουν να μιλάνε, να περπατάνε, μεγαλώνουν σε ύψος κλπ.

Σίγουρα, στο πρόσωπό τους, φαίνεται από παιδιά μια διαφορετικότητα στο τρόπο που μιλούν και φέρονται στους άλλους. Βγάζουν μια αυθόρμητη αγάπη που απλώνεται παντού. Ακόμα και κάποιος να τους πειράξει, θα φύγουν, αλλά ποτέ δεν θα θελήσουν να εκδικηθούν.

Η ηλικία των 13 ετών, είναι μια ιδιαίτερη ηλικία που είναι πολύ πιθανό τα μεγάλα πνευματικά όντα να βιώσουν κάτι ιδιαίτερο: είτε ένα όραμα στο οποίο άγγελοι τους ενημερώνουν για την αποστολή τους, κι αυτό λέγεται "σαμάντι" ("σαμάντι" σημαίνει απόλυτη ένωση με το Θείο) ή ένα πολύ παράξενο και περίεργο ατύχημα (στις σημερινές ημέρες πχ τροχαίο).

Μετά από αυτό το συμβάν, δεν θα αρχίσουν αμέσως να διδάσκουν, γιατί σύμφωνα πάλι με την συμπαντική νομοτέλεια, θα πρέπει πρώτα να διδαχθούν, να εκπαιδευτούν. Κάποιοι άλλοι Δάσκαλοι θα βρεθούν στη ζωή τους, φυσικά όχι τυχαία, να τους καθοδηγήσουν. Επειδή οι δονήσεις τους είναι σε υπερβατικό επίπεδο, θα μπορέσουν από κάθε μία λέξη που θα παίρνουν απο το Δάσκαλο, να κάνουν σύνθεση της γνώσης με τέτοιο τρόπο, ώστε τελειώνοντας την εκπαίδευσή τους, να ξέρει ο καθένας από αυτούς με ακρίβεια ποια θα είναι η αποστολή του.

Η αποστολή όλων αυτών των ύψιστων πνευματικών όντων είναι ουσιαστικά μια: να βοηθήσουν το ανθρώπινο βασίλειο, τα όντα με νοημοσύνη, να κατανοήσουν το λόγο ύπαρξης τους στο κόσμο της γης, να συνεχίσουν την εξέλιξή τους και να ενωθούν με το Θεό.

Το Θείο σχέδιο φρόντισε για πολύ συγκεκριμένο λόγο, να σαρκωθεί πρώτα ο Βούδας (Βούδας σημαίνει φωτισμένος) και μετά ο φωτισμένος Ιησούς να γίνει Χριστός. Και αυτό γιατί ο άνθρωπος πρώτα πρέπει να φωτιστεί κι έπειτα, όντας φωτισμένος, να οδηγηθεί στη "Χριστοποίηση".

Ο πολύ συγκεκριμένος αυτός λόγος είναι και ένα πολύ σημαντικό "κλειδί", για την πνευματική ανέλιξη του ανθρώπου. Μέσα από αυτό τον από-συμβολισμό της Έλευσης πρώτα του Βούδα και μετά του Ιησού Χριστού, το σύμπαν σας μιλάει με τον τρόπο του. Η φώτιση είναι η επιστροφή της ψυχής του ανθρώπου στη μονάδα, μετά τις εμπειρίες στο κόσμο της ύλης, και τις παγίδες του Μαυροψύχη, όπως συμβολίζει και η επιστροφή του Οδυσσέα στην Ιθάκη, μετά το ταξίδι του με τα πολλά εμπόδια.

Μετά τη φώτιση έρχεται η Χριστοποίηση. Δεν μπορεί να υπάρχει χριστοποίηση χωρίς πρώτα την φώτιση.

Ο Βούδας ή ο Χριστός ή ο κάθε Φωτισμένος και Χριστοποιημένος έχει νου που δεν επηρεάζεται από το παγκόσμιο σύστημα εξουσίας, όπως τη πληρωμή φόρων, τη δημοσιονομική ανάπτυξη, το χρήμα, τα "κόστη", τα χρηματιστηριακά παράγωγα (μετοχές, Σι-ντι-ες, και άλλες τέτοιες ανούσιες έννοιες και ακαταλαβίστικες για τη συμπαντική νομοτέλεια).

Οι νεκροθάφτες της ανθρώπινης εξέλιξης στο σύστημα εκπαίδευσης που καθοδηγούν, δεν κάνουν κανένα συσχετισμό μεταξύ των αναφορών από την μία για τον Βούδα 550 χρόνια π.Χ., και από την άλλη για τον Ιησού που έγινε Χριστός 550 χρόνια μετά την Έλευση του Βούδα.
- ΧΡΙΣΤΟΣ

Το μεγαλύτερο ον που ήρθε σ αυτόν τον πλανήτη, είναι ο ΙΗΣΟΥΣ- ΧΡΙΣΤΟΣ. Σχετικά με το όνομά του, δεν έχει εσκεμμένα διευκρινιστεί ότι το "Χριστός" ουσιαστικά δεν είναι όνομα, αλλά ιδιότητα (το κανονικό του όνομα ήταν Ιησούς - τότε υπήρχαν μόνο μικρά ονόματα, όπως Ιωάννης, Πέτρος, Παύλος κλπ). Αυτό έχει αποκρυφτεί γιατί δεν συμφέρει στο σύστημα εγκλωβισμού που εκτρέφει μόνο ΥΠΑΚΟΥΟΥΣ ΔΟΥΛΟΥΣ να καταλάβουν τι σημαίνει ΝΑ ΧΡΙΣΤΟΠΟΙΗΘΟΥΝ, δηλαδή ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΤΟ ΧΡΙΣΜΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΥΙΟΙ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΝΑ ΜΕΤΑΤΡΑΠΟΥΝ ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΧΡΙΣΤΟΠΟΊΗΣΗΣ ΣΕ ΥΙΟΙ ΤΟΥ ΘΕΟΥ.

Ο ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ δε μίλησε ποτέ για διαιρετικότητα, μαγαζάκια, δηλαδή για Ορθοδοξία, Καθολικούς, Προτεστάντες, Πεντηκοστιανούς, Μάρτυρες του Ιεχωβά κλπ.

Σας δίδαξε πρώτον, τί σημαίνει απόλυτη συμπαντική αγάπη, χωρίς διαχωρισμούς, χωρίς "δικά μου" και "δικά σου", χωρίς την οικογένειά ΜΟΥ, θρησκεία ΜΟΥ, πατρίδα ΜΟΥ. Και όμως οι νεκροθάφτες του ανθρώπινου βασιλείου τολμούν να τον επικαλούνται κιόλας, εκπαιδεύοντας ανθρώπους χρησιμοποιώντας διαστρεβλωμένες διδασκαλίες του!

Μίλησε για την απόλυτη συγχώρεση και την αγάπη που ενώνει τα πάντα. Είπε "Αγαπάτε τους εχθρούς ημών". Ανέβηκε επάνω στο σταυρό, και είπε τη φράση "ΠΑΤΕΡΑ, ΣΥΓΧΩΡΕΣΕ ΤΟΥΣ, ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ ΤΙ ΚΑΝΟΥΝ".

Γεννήθηκε με το όνομα "Ιησούς" και μέσα από τις πράξεις που έκανε και τα λόγια που είπε, πήρε το όνομα "Χριστός", γιατί ΧΡΙΣΤΟΠΟΙΗΘΗΚΕ - ΠΗΡΕ ΤΟ ΧΡΙΣΜΑ (ΚΕ-ΧΡΙΣΜΕΝΟΣ). Σας αποκάλεσε "αδέρφια" του, γιατί αν το θελήσετε, μπορείτε όλοι να Χριστοποιηθείτε, μηδενός εξαιρουμένου.

Ο Ιησούς Χριστός, δίδαξε το "ΜΑΧΑΙΡΑ ΕΔΩΣΕΣ ΚΑΙ ΜΑΧΑΙΡΑ ΘΑ ΛΑΒΕΙΣ".

Όταν οι Ρωμαίοι στρατιώτες πήγαν να συλλάβουν τον Ιησού Χριστό, ο Πέτρος θέλοντας να τον υπερασπιστεί, έβγαλε το μαχαίρι από τη θήκη του, έκοψε το αυτί του Ρωμαίου στρατιώτη. Τότε ο Ιησούς Χριστός είπε στον απόστολό του Πέτρο, τη φράση " ΜΑΧΑΙΡΑ ΕΔΩΣΕΣ ΚΑΙ ΜΑΧΑΙΡΑ ΘΑ ΛΑΒΕΙΣ " και χρησιμοποιώντας τις ασύλληπτες για τον άνθρωπο δυνάμεις του, ξανακόλησε το κομμένο αυτί του Ρωμαίου στρατιώτη. Ο Χριστός είναι ο μεγαλύτερος διδάσκαλος που πάτησε το πόδι του σε αυτόν τον πλανήτη, η ίδια η σάρκωση του τριαδικού πατέρα - ΘΕΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥ, ο Υιός.

Ο Πέτρος σε εκείνη την σάρκωση πέθανε με αποκεφαλισμό, γεγονός καθόλου τυχαίο με τη φράση του Ιησού "Μάχαιρα έδωσες και μάχαιρα θα λάβεις".

Στον αστερισμό Σατάνια του Γαλαξία Νέβαδον επικεφαλής πνευματικά ήταν ο Ιησούς, και υφιστάμενος πνευματικά, αυτός που τώρα του ζήτησε να τον ακολουθήσει. Γι αυτό ο Ιησούς του απάντησε, "πίσω μου σ' έχω Σατανά". Δηλαδή εννοούσε ότι στο επίπεδο πνευματικής εξέλιξης που βρισκόταν ήταν σε τελείως διαφορετικό επίπεδο εξέλιξης αυτό το αρνητικό ον που ζητούσε ότι ζητούσε από τον Ιησού.

Ο ίδιος ο Ιησούς Χριστός εναντιώθηκε σε όλα τα ιερατεία και σε όλους τους γραμματείς και φαρισαίους των ιερατείων και σε όλες τις τότε επίσημες εξουσίες. Γιατί ήξερε όσο κανένας άλλος την απόλυτη βρώμικη δουλειά τους.
ΤΟ ΣΥΜΒΟΛΟ ΤΟΥ ΣΤΑΥΡΟΥ
Στo σύμβoλο του ΣΤΑΥΡΟΥ +, η άκρη του ανώτερου σημείου της κάθετης γραμμής, είναι το ξεκίνημά μας από τον ΔΗΜΙΟΥΡΓΟ ΘΕΟ. Το κατώτερο σημείο της κάθετης γραμμής είναι η πρώτη εμφάνισή μας στον κόσμο της ύλης, με την μορφή ηλεκτρονίου, σε ένα μόριο πετρώματος. Η γραμμή από το κατώτατο σημείο μέχρι το σημείο που ενώνεται η κάθετη γραμμή με την οριζόντια, συμβολίζει το ανέβασμά της εξέλιξής μας από το ορυκτό, φυτικό, ζωικό βασίλειο, που γίνεται βάσει μυριάδων ηλιακών κύκλων.

Σ' εκείνο το κομβικό κρίσιμο σημείο όπου η ομαδική ψυχή καταφέρνει να εξατομικευτεί, έχει ένα μοναδικό σύμμαχο - όπλο: τον ΝΟΥ. Ο ΝΟΥΣ βοηθά τη ψυχή να κατανοήσει το ρόλο της μορφής, το ρόλο όλων των μορφών, ώστε πλέον με απόλυτη επί-γνωση, να συνεχίσει ανοδικά προς την επιστροφή στον Πατέρα-Μητέρα, όπως ο ΟΔΥΣΣΕΑΣ που με οποιοδήποτε τρόπο προσπάθησε και κατάφερε τελικά να επιστρέψει στην Ιθάκη σε αντίθεση με τους συντρόφους του, που δεν τα κατάφεραν. Ο μύθος του Οδυσσέα αποδεικνύει το πόσο γνώστης πρέπει να γίνεις για να επιστρέψεις στη μονάδα, δηλ από κει που ξεκίνησαν όλες οι μορφές.

Οι εξουσίες θα έπρεπε να καθοδηγούν τους ανθρώπους στο ταξίδι τους προς την "Ιθάκη" και να τους βοηθούν στο να βρίσκουν την άκρη στο "μίτο της Αριάδνης" (άλλος σημαντικός μύθος). Στο μύθο του μίτου της Αριάδνης ο λαβύρινθος συμβόλιζε τον κόσμο της μορφής, το κόσμο του ανθρώπινου βασιλείου, όπου οι ψυχές ψάχνουν να βρουν διέξοδο, ψάχνουν δηλαδή να βρουν το δρόμο τους προς το ανώτερο μέρος του σταυρού και μόνο όταν πραγματικά φωτισμένες ψυχές σε καθοδηγήσουν θα μπορέσεις να βρεις το δρόμο και να μην φτάσεις σε αδιέξοδο, όπως όλος ο κόσμος σήμερα (δηλ να βρεθεί μία "Αριάδνη" που να σου δώσει το σκοινί της γνώσης, ώστε να βγεις απ' το λαβύρινθο και να μη χαθείς μέσα σ' αυτόν)

Αυτοί οι εξαιρετικά σημαντικοί συμβολικοί μύθοι, καταδεικνύουν με περίτρανο τρόπο, ότι ο ρόλος ύπαρξής μας στο κόσμο της μορφής, είναι μόνο ΕΝΑΣ: Η ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΜΑΣ ΣΤΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟ. Ο από-συμβολισμός των μύθων αυτών, έχει εσκεμμένα αλλοιωθεί, για να μην γνωρίζουν όλοι οι άνθρωποι το καλό τους, και οι συμφεροντολόγοι και πλάνοι του πλανήτη να συνεχίζουν έτσι να τους εκμεταλλεύονται, ρουφώντας την ενέργειά τους

Όσοι καταφέρουν να επιστρέψουν στην έδρα του Πατέρα - Μητέρα, θα πρέπει να νιώσουν ΣΥΝ-ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΙ, και ΠΟΤΕ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΙ.

Κάποιοι σαν τον ΜΑΥΡΟΨΎΧΗ αυτού του πλανήτη, είχαν φτάσει πάρα πολύ ψηλά εξελικτικά, και εκεί ακριβώς σε ένα άλλο πολύ κρίσιμο σημείο της εξέλιξής τους, είχαν απίστευτες δεξιότητες, αδιανόητες για τον κοινό νου των ανθρώπων. Σε εκείνο το σημείο όμως θεώρησαν τον εαυτό τους ΔΗΜΙΟΥΡΓΟ και όχι ΣΥΝ-ΔΗΜΙΟΥΡΓΟ. Εκεί ακριβώς αρχίζει η πτώση. Γι' αυτό ο Μαυροψύχης αποκόπηκε τελείως από την ένωση με την μονάδα, έμεινε χωρίς καθόλου ενέργεια και άρχισε η πτώση. Έχει βαστήξει όμως τις ικανότητες στο να μπορέσει εύκολα να εφαρμόζει τρόπους ελέγχου και καταστροφής των όντων με νοημοσύνη, που εξελίσσονται σε πλανήτες τριών διαστάσεων, όπως ο πλανήτης γη.

Έχει εφαρμόσει ένα παγκόσμιο σύστημα εξουσίας που στηρίζεται στην συν-αλλαγή, έτσι ώστε οτιδήποτε ένας άνθρωπος θελήσει να εξασφαλίσει, από τα πιο στοιχειώδη, τροφή και στέγη, να πρέπει οπωσδήποτε να γίνεται αυτή η συναλλαγή μέσω χρημάτων ή δήθεν πολύτιμων μετάλλων, τα οποία φυσικά είναι δική του επινόηση.

Γι αυτό, ο Μαυροψύχης, έχει σαν σύμβολο, τον ανάποδο σταυρό, που κάποιοι που ξέρουνε να τον βαστάνε ή να τον απεικονίζουνε, ξέρουν τί κάνουν. Αλλά δεν ξέρουν τί τους περιμένει. Κάποιοι άλλοι το θεωρούν μόδα, και το υιοθετούν, χωρίς δυστυχώς να ξέρουν τον συμβολισμό και τη δύναμή του σαν σύμβολο.

Σκοπός του Μαυροψύχη είναι να βαστήξει την ανθρώπινη εξέλιξη στο επίπεδο του ζωικού βασιλείου, και να την αφοπλίσει τελείως από το ύψιστο όργανο του ανθρώπου που λέγεται ΝΟΥΣ. Στο σκοπό του αυτό, βοηθοί του είναι όλες οι εξουσίες, πολιτικο-θρησκευτικές, που προσποιούνται ότι νοιάζονται για το καλό των ανθρώπων, αλλά επί της ουσίας έχουν παγκοσμίως το ρόλο των "νεκροθαφτών" του ανθρώπινου βασιλείου. Γι' αυτό και στο δικό του σύμβολο έχει την οριζόντια γραμμή πιο χαμηλά από το μέσο της κάθετης γραμμής, αφού θέλει την ανθρώπινη εξέλιξη προσαρμοσμένη στις χαμηλότερες εξελίξεις, δηλαδή αυτή του ζωικού βασιλείου. Γι αυτό λοιπόν, από δω και στο εξής, όσοι και όσες από εσάς το έχετε σαν σύμβολο και επιδεικνύετε τον ανάποδο σταυρό, σας αποσαφηνίζεται με απόλυτη ακρίβεια, ότι υπηρετείτε τον Μαυροψύχη. Αφού πλέον έχετε επίγνωση των πράξεών σας, φροντίστε να αλλάξετε, γιατί η υπηρεσία στο Μαυροψύχη εις γνώσιν σας είναι ακόμα χειρότερη από την υπηρεσία στο Μααυροψύχη εν αγνοία σας.
- ΒΟΥΔΑΣ

Ο Βούδας Σακυαμούνι γεννήθηκε σαν πρίγκιπας στη βασιλική οικογένεια της φυλής των Σάκυα στο Βασίλειο του Καπιλβαστού. Ο Βούδας, έκανε κάτι που λίγοι άνθρωποι κάνουν στη ζωή τους. Το κίνητρο του δόθηκε όταν στα 29 του χρόνια, είδε έξω από το βασίλειο πρώτη φορά ανθρώπους ανήμπορους και κατάκοιτους κι έτσι η εσωτερική του φωνή τον ανάγκασε να αναζητήσει τη βαθύτερη εξήγηση για όλα αυτά. Έτσι, χωρίς να τον βρει κάποια συμφορά, (πρόβλημα υγείας, θάνατος προσφιλούς προσώπου του, κλπ), άφησε όλα όσα είχε, την πολύ όμορφη γυναίκα του, το βασίλειο, αξιώματα, τίτλους, χρήματα, και αποτραβήχτηκε μέσα στο δάσος, όπου υπήρχαν άλλοι ασκητές - μοναχοί, για να μπορέσει να κατανοήσει γιατί υπάρχουν αυτές οι διαφορετικότητες και ανισότητες στους ανθρώπους.

Πράγματι, μετά από 7 ολόκληρα χρόνια, στα 36 του, πήρε όλες τις απαντήσεις. Φωτίστηκε, αλλά σε τέτοια ύψιστα επίπεδα φώτισης, ώστε μπόρεσε να αφήσει με τη διδασκαλία του ασύλληπτα οφέλη για την εξέλιξη της ανθρωπότητας. 

Βούδας σημαίνει φωτισμενος. Ο Βούδας αποποιήθηκε υλικών αγαθών, για να μπορέσει να πάρει την απάντηση ποιος είναι ο πόνος της ανθρωπότητας. Δηλ τι φταίει για την κατάντια της ανθρωπότητας. Μέσα από αυτά τα ερωτήματα που είχε μπόρεσε κι έφτασε στην φώτιση. Και αυτό άφησε στην ανθρωπότητα: πως εσείς οι ίδιοι θα μπορέσετε να φωτιστείτε.
Το απίστευτο σ όλα αυτά είναι ότι κάποιοι άλλοι άνθρωποι οι οποίοι έχουν μπει σ ένα κοπάδι θρησκείας, όταν ακούν τη λέξη "Βούδας" εναντιώνονται και μόνο στη λέξη, γιατί ο νους τους είναι παγωμένος - ακινητοποιημένος.
Δηλ, αυτοί οι ίδιοι προσπαθούν να φτάσουν στη φώτιση και κάποιος που τους έδειξε το δρόμο της φώτισης, επειδή ο αρχηγός του κοπαδιού τους είπε ότι δεν είναι καλή, είναι εναντίον του.
- ΕΡΜΗΣ ΤΡΙΣΜΕΓΙΣΤΟΣ

Η λέξη "Μύστης" προέρχεται από το ρήμα "μυώ", που αναφέρεται ουσιαστικά στο κλείσιμο των 5 αισθήσεων, , όραση, ακοή, όσφρηση, γεύση, αφή. Έτσι οι μύστες είναι όντα που έχουν καταφέρει να ξεπεράσουν τις πλάνες πληροφορίες που τους δίνουν οι 5 αισθήσεις και να αντλούν πλέον πληροφορίες από τις υπέρ-αισθήσεις τους, δηλαδή, δι-ακοή, δι-όραση, δι-αίσθηση, διά-νοια.

Ο Ερμής ο Τρισμέγιστος ήταν ένας από τους μεγαλύτερους Μύστες - Δασκάλους, ένα από τα σημαντικότερα πνευματικά όντα που πέρασαν από το πλανήτη γη. Ονομάστηκε τρεις φορές Μέγιστος, γιατί τρεις φορές "Χριστοποιήθηκε".

Ο Ερμής ο Τρισμέγιστος παρέδωσε στην ανθρωπότητα το πιο σημαντικό από όλα τα πνευματικά κλειδιά. Παρέδωσε το "Κηρύκειο του Ερμή". Είναι το σύμβολο μιας ράβδου, που στο επάνω μέρος της, δεξιά και αριστερά, υπάρχουν τα κεφάλια από δύο φίδια που έχουν αναρριχηθεί πέριξ της ράβδου και η κατάληξη τους είναι στο πάνω μέρος της ράβδου.






Η θρησκεία του Χριστιανισμού έχει το φίδι σαν σύμβολο του κακού. Κανείς όμως από τους δήθεν επίσημους σοφούς της χριστιανικής θρησκείας δεν αναρωτήθηκε ποια σχέση μπορεί να συνδέει το φίδι που σέρνεται και συμβολίζει το κακό, και οδήγησε τον άνθρωπο στην πτώση, με τα δύο φίδια στο κηρύκειο του Ερμή, που κινούνται ανοδικά και που συμβολίζουν τη σοφία. Διότι μόνο από αυτόν τον συμβολισμό η ανθρωπότητα θα 'χε φτάσει σε πολύ υψηλότερα επίπεδα πνευματικής εξέλιξης. Η ανάλυση του αποσυμβολισμού αυτού θα γίνει παρακάτω.

Εκτός από το κηρύκειο, ο Ερμής ο Τρισμέγιστος δίδαξε αστρονομία, μαθηματικά, την γεωμετρία του σύμπαντος και φυσικά δίδαξε την ύπαρξη του ενός και μόνο Δημιουργού των Πάντων.

Δίδαξε επίσης ότι "ό,τι είναι πάνω είναι και κάτω" και "ό,τι είναι κάτω είναι και πάνω". Δηλαδή αναφέρθηκε στην απόλυτη συμμετρία και αναλογία μεταξύ του μικρόκοσμου και του μακρόκοσμου, του "εαυτού" και της πλάσης.

Ανάλογα, όπως έχετε στον κόσμο της μορφής εγκλωβισμένη τη ψυχή σας σε ασήμαντα πράγματα, όπως μίσος, κακία, εγωισμό, κριτική, φθόνο, αλαζονεία, έπαρση, καχυποψία, απληστία, αχαριστία, έτσι κι όταν φεύγετε απ τον κόσμο της μορφής και πάτε στις επόμενες αόρατες διαστάσεις, ο ψυχικός σας φορέας, η ψυχή σας, θα είναι δυστυχώς το ίδιο εγκλωβισμένη.

Αντίθετα, εάν φτάσετε τη ψυχή σας σε επίπεδα πραγματικής φώτισης, εκμεταλλευόμενοι την ευκαιρία της ενσάρκωσής σας και το δώρο της ζωής σε ένα φυσικό σώμα, θα αναπτύξετε αληθινή αγάπη χωρίς όρια και ιδιοτέλεια, αγάπη χωρίς εγωισμό, ζωή σε απόλυτο αλτρουισμό, και τέλος θυσία για την ανθρωπότητα. Έτσι, όπως θα έχετε απελευθερωθεί από τον κόσμο της μορφής, πηγαίνοντας στους αόρατους κόσμους, η ψυχή σας θα είναι αντίστοιχα απελευθερωμένη από δεσμά και προσκολλήσεις.

- ΜΕΛΧΙΣΕΔΕΚ

Ένας άλλος μεγάλος Δάσκαλος - Μύστης, Βασιλέας και Ιερέας ήταν ο Μελχισεδέκ. Στην Παλαιά Διαθήκη, αναφέρεται ότι ήταν εκείνος που παρουσιάστηκε και συμβούλεψε τον Αβραάμ.

Ειδικά στην περίπτωση του Μελχισεδέκ, έχει πολύ μεγάλη σημασία για τη νέα εποχή που ανατέλει στο πλανήτη γη.

Ξέρετε όλοι πάρα πολύ καλά ότι η ανθρωπότητα έχει διαιρεθεί μεταξύ της, από όλες τις εξουσίες, πολιτικές και θρησκευτικές, κατά τέτοιο τρόπο, ώστε να μη μπορεί κανείς να υποψιαστεί που τον οδηγούν οι εξουσίες.
Μάλιστα, έχετε όλοι σας πεισθεί να δεχτείτε τη διαφορετικότητα των πολιτικών από των θρησκευτικών εξουσιών.
Εν κατακλείδι, έχετε δεχτεί ότι αυτοί που σας οδηγούν πολιτικά πρέπει να είναι διαφορετικοί από αυτούς που σας οδηγούν θρησκευτικά.
Δηλαδη, κάποιοι πολιτικοί ηγέτες που δεν έχουν ρίζες πραγματικές και αληθινές προς το Θεό, μπορούν να σας ασκήσουν πολιτική εξουσία, αλλά και το αντίθετο. Κάποιοι θρησκευτικοί ηγέτες που έστω κι αν έχουν ένωση με το Θεό, έχετε δεχτεί ότι είναι ανάξιοι να σας οδηγήσουν πολιτικά (δηλαδή δεν έχουν ιδέα πως θα πρεπε να είναι τα πράγματα ώστε η ανθρωπότητα να μην πολεμά, να μην δυστυχεί και να μην υποφέρει.
Αυτό είναι ένα άλλο μεγάλο κατόρθωμα του Μαυροψύχη. Να σας παρουσιάζει μπούρδες και σεις σαν υπνωτισμένοι να τα αποδέχεστε όλα.
Φανταστείτε το μέγεθος ενός τέτοιου ηγέτη να είναι ικανός και άξιος μόνο για ένα από τα δύο, πόσο ανάξιος είναι για ηγέτης. Είναι δυνατόν η ύλη να ζήσει χωρίς το πνεύμα (πολιτικοί ηγέτες) ή το πνεύμα χωρίς την ύλη (θρησκευτικοί ηγέτες). Είναι δυνατόν αυτοί οι ηγέτες να σας οδηγήσουν?
Αυτό ακριβώς σημαίνει Μελχισεδέκ. Ήταν και είναι μέγας αρχιερέας και μέγας αρχιβασιλέας. Κανένας δε μπορεί να ηγηθεί σε καμία κατάσταση εξουσίας, εάν δεν είναι άριστος γνώστης και των δύο καταστάσεων, και του πνεύματος και της ύλης.
Χωρίς αυτή την ισοροπία, το οποιοδήποτε αποτέλεσμα θα είναι τουλάχιστον τραγικό.
Γι' αυτό και Μελχισεδέκ, που σημαίνει και είναι μέγας αρχιερέας και μέγας αρχιβασιλέας, είναι απάτορ (χωρίς πατέρα), αμήτορ (χωρίς μητέρα), και αγενεολόγητος (χωρίς γενεά), έρχεται κατ' ευθείαν από το απόλυτο πνεύμα - Θεό, για να καταδείξει σ' όλη την ανθρωπότητα ότι χωρίς αυτές τις ύψιστες γνώσεις σου απαγορεύεται να σταθείς σε οποιαδήποτε εξουσία.
Μάλιστα, οφείλουμε να σας γνωστοποιήσουμε ότι ο δάσκαλος Ιησούς Χριστός, ήταν της τάξης Μελχισεδέκ.
Και γι αυτό ο διδάσκαλος Ιησούς Χριστός όχι μόνο σας δίδαξε τα πάντα ιερατικά, αλλά προχωρησε και πιο πέρα και ακύρωσε όλες τις τότε πολιτικές εξουσίες.
Στη νέα εποχή που ήδη ανατέλλει στο πλανήτη σας ουδείς θα ηγειται της ανθρωπότητας εάν δεν είναι μύστης κατά την τάξη Μελχισεδέκ ( μέγας αρχιερέας και μέγας αρχιβασιλεας
- ΜΙΝΩΑΣ

Ο Λάβρυς, δηλαδή ο διπλός πέλεκυς ήταν το πιο ιερό σύμβολο της Μινωικής Εποχής γιατί συμβόλιζε την απόλυτη δικαιοσύνη.






Όταν η μία μεριά από τον πέλεκυ ασκήσει μία "δράση", θα έρθει η πίσω μεριά του πέλεκυ να "αντί-δράσει" με το ίδιο μέτρο. Είναι και αυτό ένα σύμβολο του ίδιου νόμου της ανταποδοτικής δικαιοσύνης, για τον οποίο μίλησε και ο Βούδας (Κάρμα) 1000 χρόνια μετά, και ο Χριστός (μάχαιρα έδωσες και μάχαιρα θα λάβεις) 1500 περίπου χρόνια μετά.

Η Δικαιοσύνη είναι ο πρώτος νόμος, μετά την απόλυτη συμπαντική Αγάπη, από τον οποίο διέπεται ο κόσμος της μορφής. Είναι μια απαραίτητη αρετή που πρέπει να υπηρετείται προκειμένου η κάθε μορφή να επιστρέψει στην Μονάδα, τον Δημιουργό.

- ΠΥΘΑΓΟΡΑΣ-- ΚΟΥΝΦΟΥΚΙΟΣ


Περίπου το 550π.Χ., μέσα στο ίδιο περίπου χρονικό διάστημα, ενσαρκώθηκαν στη Γη τρεις πολύ μεγάλοι Δάσκαλοι: ο Πυθαγόρας στην Ελλάδα, ο Σακιαμούνι Συνάντρα Γκαουντάμα (Βούδας) στην Ινδία, και ο Κομφούκιος στην Κίνα.
Η σχεδόν ταυτόχρονη έλευση των τριών αυτών Δασκάλων στο κόσμο της μορφής, μόνο τυχαία δεν έγινε. Οι φράσεις "έτυχε", "ήταν σύμπτωση", "έγινε κατά λάθος" στο σύμπαν ουσιαστικά δεν ισχύουν, γιατί όλα γίνονται για κάποιο λόγο και κινούνται με μία απόλυτη τελειότητα και αρμονία. Όλοι όσοι έχουν καταφέρει να εξελίξουν το πνεύμα τους, το γνωρίζουν πολύ καλά.

Χρυσά έτη του Πυθαγόρα

<<τους αθάνατους θεούς να τιμάς πρώτα όπως ο νόμος ορίζει και τον όρκο να σέβεσαι έπειτα τους ευγενείς να τιμάς ήρωες και τους δαίμονες να σέβεσαι της γης αποδίδοντας σε καθετί τα νόμιμα και τους γονείς τέλος πρέπει να τιμάς και τους άλλους στενούς συγγενείς από τους ανθρώπους διάλεγε ως φίλο τον άριστο και εκείνον που είναι ανώτερος στην αρετή στα λόγια του να δίνεις βάση και στα ωφέλιμα έργα του και μην τον κρίνεις για ένα μικρό λάθος αν για κάτι τέτοιο έχεις τη δύναμη, γιατί η δύναμη, αδελφή είναι της ανάγκης σκέψου λοιπόν αυτά και έπειτα μάθε να συγκρατείς την τάση για τη λαιμαργία, για τη νωθρότητα, τη λαγνεία και την οργή και ποτέ μην κάνεις κάτι αισχρό με άλλον ή και μόνος γιατί πρώτα πρέπει να σέβεσαι τον εαυτό σου να είσαι δίκαιος στα έργα και στα λόγια και μην αφήνεις τον εαυτό να δρά αλόγιστα μην ξεχνάς ότι όλοι οι άνθρωποι πεθαίνουν ενώ τα αποκτήματα μόνον, άλλοτε έρχονται και άλλοτε χάνονται όσο για τα κακά της μοίρας που πέφτουν στους θνητούς το μερίδιο σου απ' αυτά υπόφερέ το και μην αγανακτείς αλλά, όσο μπορείς, παρηγορήσου με τη σκέψη


η μοίρα δεν ρίχνει πολλά δεινά στους αγαθούς

πολλά θα ακούσεις στη ζωή σου, καλά και κακά
μην παρασύρεσαι απ' αυτά, αλλά και μην τα απορρίπτεις
και ψέματα αν ακούσεις, μην εξοργίζεσαι,
μα σε όλα ενέργησε, με τέτοιο τρόπο
να πεις ή να κάνεις κάτι που δεν είναι ωφέλιμο
πριν ενεργήσεις σκέψου, γιατί μπορεί ανόητα να δράσεις
και μόνο στον άφρονα ταιριάζει να δρα και να μιλάει ανόητα
αλλά συ, πράξε αυτά, για τα οποία δεν θα μετανιώσεις
απ' όσα δεν ξέρεις, μην εφαρμόζεις τίποτε
αλλά επιδίωξε να μάθεις όσα είναι ωφέλιμα
για να περάσεις ευτυχισμένα τη ζωή σου

και την υγεία του σώματος, δεν πρέπει να αμελείς,
αλλά με μέτρο να πίνεις να τρως και να ασκείσαι
μέτρο τέτοιο, που ποτέ δεν θα σε βλάψει
ακολουθώντας πάντα, δίαιτα λιτή και καθαρή
φυλάξου και μην κάνεις πράγματα που γεννούν το φθόνο,
μην σπαταλάς άκαιρα την ενέργεια, αγνοώντας το αγαθό
ούτε πάλι ανελεύθερος να είσαι, μα σε όλα έχε μέτρο άριστο
και κάνε όσα δεν σε βλάπτουν, σκεπτόμενος πριν από την πράξη

ούτε να αφήνεις να σε πάρει ο ύπνος πριν τρεις φορές σκεφτείς τις πράξεις της ημέρας πού λάθεψα, τί έκανα, τί ξέχασα να κάνω αρχίζοντας από τα πρώτα, φθάσε ως το τέλος κι αν έκανες καλά ή όχι τον εαυτό σου κρίνε συγχαίροντας για το ένα, επιπλήττοντας για το άλλο

για αυτά αγωνίσου και μελέτα και αυτά ζήτα,
γιατί θα σου φανερώσουν τα ίχνη της θείας αρετής
ναι μα το θείο άντρα που στις ψυχές μας έδωσε
την τετρακτύ που είναι πηγή της αέναης φύσης
προχώρησε λοιπόν σε αυτό το έργο
παρακαλώντας τους θεούς, να έχεις αίσιο τέλος
αν όλα αυτά τήρησεις, σίγουρα θα μάθεις
των θεών τη σύσταση και των θνητών ανθρώπων
τα πάντα πώς χωρίζονται και πώς μαζί κρατιούνται
και ακόμα, τη φύση του παντός που είναι σε όλα όμοια
έτσι που τα ανέλπιστα θα ελπίζεις και τίποτα δεν θα σου λείπει
μα και τη μοίρα θα μάθεις των ανθρώπων
που μόνοι τους τις συμφορές έχουν διαλέξει
οι δύστυχοι και ούτε βλέπουν, ούτε ακούνε
αν και είναι κοντά τους το μεγάλο αγαθό
πέρα από λίγους, που γνωρίζουν τη λύση των δεινών
τέτοια μοίρα σκοτίζει το μυαλό τους
και σαν πιθάρια με βάσανα γεμίζουν
κάθε φορά καινούργια δίχως τέλος
και δεν βλέπουν ότι η έρις έμφυτη είναι
και μαζί τους πάντα αν και φρόνιμο είναι
να την αποφεύγουν και να μην την προκαλούν

Ω Δία από τα δεινά θα λύτρωνες πολλούς
αν τους φανέρωνες το δαίμονα που μέσα τους έχουν
μα έχε θάρρος, γιατί ένα θείο γένος υπάρχει στους θνητούς
και η φύση η ιερή τα αποκαλύπτει όλα
μα, αν ήδη τα ξέρεις και τηρείς αυτά που είπα
από τα δεινά θα απαλλαγείς αν καθαρίσεις την ψυχή
απόφευγε τις τροφές που είπαμε στους καθαρμούς
μα και στης ψυχής την ύψωση κρίνοντας το καθετί
βάζοντας ηνίοχο τη γνώμη που είναι από όλες άριστη
και όταν το σώμα αφήσεις και έλθεις
στον ελεύθερο αιθέρα αθάνατος θα είσαι
θεός άφθαρτος και ποτέ πια θνητός,,

Όπως μια εικόνα είναι χίλιες λέξεις, τα «Χρυσά Έπη του Πυθαγόρα» κρύβουν πολλά και βαθιά νοήματα.



Αποφθέγματα του Κομφούκιου

Ο ανώτερος άνθρωπος έχει απαιτήσεις από τον εαυτό του. Ο κατώτερος άνθρωπος από τους άλλους.

Ο ανώτερος άνθρωπος είναι σκληρός με τον εαυτό του. Ο κατώτερος άνθρωπος είναι σκληρός με τους άλλους.

Διάλεξε ένα επάγγελμα που σου αρέσει και δεν θα ξαναχρειαστεί να δουλέψεις στη ζωή σου.

Σε μια χώρα που κυβερνάται καλά, η φτώχεια είναι ντροπή. Σε μια χώρα που κυβερνάται άσχημα, ο πλούτος είναι ντροπή.
Το να ξέρεις πιο είναι το σωστό και να μην το κάνεις είναι η μεγαλύτερη δειλία.
Όταν παραπονιέσαι για το κακό, το διπλασιάζεις. Όταν το περιγελάς, το εξουδετερώνεις.

Όταν ο Κόκκινος Ποταμός είναι πλημμυρισμένος, πάρε το λασπωμένο μονοπάτι…

Μην ανησυχείς αν οι άλλοι δεν σε καταλαβαίνουν. Να ανησυχείς όταν εσύ δεν καταλαβαίνεις τους άλλους.
Ξέχνα τις προσβολές, αλλά ποτέ μη ξεχνάς την καλοσύνη.

Ο ανώτερος άνθρωπος νοιώθει απόλυτα άνετα. Ο κατώτερος άνθρωπος είναι πάντοτε εκνευρισμένος.
Όταν κανείς είναι αυστηρός με τον εαυτό του, πολύ σπάνια αποτυχαίνει.

Υπάρχουν τρεις πλευρές σ ένα Μεγάλο Άνδρα. Όταν τον βλέπεις από μακριά, φαίνεται σκληρός και σταθερός. Από κοντά, είναι ευχάριστος. Και όταν μιλάει, τα λόγια του είναι ξεκάθαρα.

Το ακούω και το ξεχνώ. Το βλέπω και το θυμάμαι. Το κάνω και το καταλαβαίνω.

Ο ανώτερος άνθρωπος σκέφτεται μόνο τη δικαιοσύνη. Ο κατώτερος άνθρωπος σκέφτεται μόνο τα συμφέροντά του.

Προτού ξεκινήσεις ένα ταξίδι εκδίκησης, σκάψε δυο τάφους.

Αν όλοι απεχθάνονται κάτι, θα πρέπει να το εξετάσουμε. Αν σε όλους αρέσει κάτι, πάλι θα πρέπει να το εξετάσουμε.

Όλα έχουν ομορφιά αλλά δεν την βλέπουν όλοι.

Ο καλύτερος τρόπος να εξαπατηθείς είναι να υποκρίνεσαι ότι είσαι εξυπνότερος από τους άλλους.

Όταν έρθει η ευημερία, μη τη χρησιμοποιήσεις όλη.

Αυτός που ξέρει όλες τις απαντήσεις, δεν έχει ερωτηθεί όλες τις ερωτήσεις.

Αυτός που θέλει να είναι σταθερά ευτυχισμένος πρέπει να αλλάζει συχνά.

Το να μη διορθώνει κανείς τα λάθη του είναι μεγάλο λάθος.

Οι κομψοί λόγοι και η προσεγμένη εμφάνιση σπάνια συμβαδίζουν με την αρετή.

Όταν ο βιασμός καθίσταται αναπόφευκτος, τότε ξαπλώστε χάμω και κοιτάξτε να μορφωθείτε.

Η συνεχής προσαρμογή με σκοπό να ταιριάζουμε στις επιθυμίες των άλλων, σκοτώνει την Τελειότητα.

Εκείνος που είναι τολμηρός, γενναίος, σταθερός, απλός, φυσικός και δεν βιάζεται, πλησιάζει την τελειότητα.

Η ταπεινοφροσύνη είναι η στέρεη βάση για όλες τις αρετές.

Να βάζετε πρώτα απ’ όλα την πίστη και την αξιοπιστία. Μην έχετε φίλους κατώτερους από εσάς τους ίδιους. Αν έχετε μειονεκτήματα, μη φοβάστε να διορθώσετε τον εαυτό σας και να προχωρήσετε μόνοι σας.

Εκείνος που κάνει πράγματα κυρίως για το προσωπικό του συμφέρον, θα κάνει πολλούς εχθρούς.

Τέσσερις απαγορεύσεις: Μην παρασύρεσαι από την προσωπική σου γνώμη. Μην αναγνωρίζεις τίποτε σαν απαραίτητο. Μην είσαι πεισματάρης. Μην είσαι

Η άγνοια είναι η νύχτα του μυαλού, αλλά μια νύχτα χωρίς φεγγάρι και αστέρια.

Ο ανώτερος άνθρωπος επιδιώκει να είναι αργός στα λόγια και γρήγορος στις πράξεις.

Η μόρφωση χωρίς σκέψη προκαλεί σύγχυση. Η σκέψη χωρίς μόρφωση παραπαίει.

Ο ανώτερος άνθρωπος λυπάται που δεν είναι τέλειος, δεν λυπάται που δεν είναι διάσημος.

Αν σκέφτεσαι για ένα χρόνο, φύτεψε ένα σπόρο. Αν σκέφτεσαι για δέκα χρόνια φύτεψε, ένα δέντρο. Αν σκέφτεσαι για 100 χρόνια, δίδαξε ανθρώπους.

Ο Μεγάλος Άντρας ούτε ανησυχεί, ούτε φοβάται.

Ο Δάσκαλος ψάρευε με αγκίστρι, αλλά όχι με δίχτυ. Και ποτέ δεν έριχνε το βέλος του σ’ ένα πουλί που καθόταν σ’ ένα κλαδί, ήσυχο.
Ο ανώτερος άνθρωπος είναι βολικός, αλλά όχι συνηθισμένος. Ο κατώτερος άνθρωπος είναι συνηθισμένος, αλλά και δημιουργός προβλημάτων.

Ο ανώτερος άνθρωπος καταλαβαίνει στην εντέλεια τα κρίσιμα θέματα. Ο κατώτερος άνθρωπος καταλαβαίνει στην εντέλεια τις ασήμαντες λεπτομέρειες.

Κοιτάξτε τα μέσα που χρησιμοποιεί ένας άντρας. Σκεφτείτε τα κίνητρά του.

Πρέπει να σεβόμαστε τους νέους. Πώς ξέρουμε ότι δεν θα γίνουν σαν και μάς στο μέλλον; Αν στα σαράντα τους ή στα πενήντα τους, ωστόσο, δεν έχουν αποκτήσει ακόμη καμιά φήμη, δεν είναι ανάγκη να τους σεβόμαστε πλέον.

Καλύτερα ένα διαμάντι με ένα ελάττωμα παρά ένα χαλίκι χωρίς κανένα.


- ΣΩΚΡΑΤΗΣ

Τον Σωκράτη τον κατηγόρησαν ότι διέβαλε το χαρακτήρα των νέων, και του έδωσαν την επιλογή ή να πιει κώνειο ή να εξοριστεί, διάλεξε με ιδίαν βούληση το κώνειο. Ο λόγος ήταν ότι ήξερε τη συνέχεια της ψυχής. Ήξερε τί δίδασκε, και μπροστά σε κείνους τους μαύρους προβοκάτορες της εποχής του, αψήφησε τη ζωή και διάλεξε το κώνειο. Παρ' όλα αυτά σχεδόν 2500 χρόνια μετά, το όνομά του είναι χαραγμένο στις μνήμες των ανθρώπων που σέβονται τις διδασκαλίες του. Πολλοί παρεξηγούν τη φράση που είπε ο Σωκράτης "εν οίδα ότι ουδέν οίδα" (ένα γνωρίζω ότι δεν γνωρίζω απολύτως τίποτα). Αυτός ο μεγάλος μύστης - Δάσκαλος είχε απίστευτα ευρεία γνώση, σε σχέση τη γνώση που έχει γενικά η ανθρωπότητα και φυσικά γνώριζε πολύ περισσότερα απ' όσα γνώριζε στην εποχή του ο γνωστός κόσμος, και γι' αυτό, όλη του η διδασκαλία είναι μόνο για να καλλιεργούν οι άνθρωποι μόνο τις αρετές.
Και αυτός είναι ο λόγος που περίπου 2.500 χρόνια μετά, το όνομά του συγκαταλέγεται στο πάνθεον των μεγάλων δασκάλων. Μάλιστα, ο τρόπος που δίδασκε, και ήταν η μαιευτική, είναι μνημιώδης και μοναδικός, ακόμα και σήμερα.
Ό,τι πιο σπουδαίο όταν διδάσκει ένας μύστης (δάσκαλος) είναι να αναγκάζει με έντεχνο τρόπο το ακρωατήριό του, μέσα από τις ερωτήσεις - απαντήσεις να συμμετέχει στην διδασκαλία. Τα αποτελέσματα είναι χωρίς όριο. Μάλιστα, με αυτόν τον τρόπο διδασκαλίας είναι ευκολο πλέον να συνεχίζουν να βγαινουν δασκαλοι, όπως στη περίπτωση του Σωκράτη, ο καλυτερος του μαθητής ήταν ο Πλάτωνας.
- ΠΛΑΤΩΝΑΣ

Ο Πλάτωνας ήταν μαθητής του Σωκράτη. 2500 χρόνια πριν μίλησε για τον Πλατωνικό έρωτα, την ιδανική πολιτεία, τον Τίμαιο (διάλογο) το "Σπήλαιο του Πλάτωνα", την ένωση των πάντων με τη μονάδα.

- ΗΡΑΚΛΕΙΤΟΣ

Να μιλήσουμε για τον Ηράκλειτο, για κείνο το σκοτεινό φιλόσοφο που είπε το ασύλληπτο ότι "τα πάντα ρει". Δηλαδή, γνώριζε εκείνη την εποχή, αφού 2500 χρόνια μετά, οι αστρονόμοι έχουν διαπιστώσει ότι τα πάντα στο σύμπαν κινούνται και αυτός ο αιρετικός σύμφωνα με τους νεκροθάφτες, ήξερε ότι τα πάντα ρει;

- ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ

Ο Αριστοτέλης ήταν ο Διδάσκαλος του Μέγα Αλέξανδρου. Καταλαβαίνετε τί σημαίνει αυτό. Μερικά από τα αποφθέγματά του είναι:

  • Άνθρωπος που δεν έχει φίλους ή είναι θεός ή αγρίμι.
  • Τα πράγματα που πρέπει να μάθεις να κάνεις, τα μαθαίνεις κάνοντάς τα.
  • Κάθε εργασία επί πληρωμή αποσπά και φθείρει το μυαλό.
  • Το όλον είναι μεγαλύτερο από το άθροισμα των μερών του.
  • Είναι χαρακτηριστικό του μεγαλόψυχου ανθρώπου να μη ζητάει χάρες, αλλά να είναι έτοιμος να κάνει το καλό στους άλλους.
  • Άμιλλα είναι η τάση να φτάσει κανένας τον άλλον, που τον θαυμάζει, ή και να τον ξεπεράσει, χωρίς να αισθάνεται φθόνο, αν ο άλλος τον ξεπερνάει.
  • Η φτώχεια είναι ο γονιός της επανάστασης και του εγκλήματος.
  • Είναι απρεπές για τους νέους να εκφέρουν γνωμικά.
  • Η ευτυχία μας εξαρτάται από εμάς.
  • Η περισσότερο χαμένη από όλες τις μέρες του ανθρώπου, είναι εκείνη κατά την οποία δεν γέλασε.
  • Η φύση δεν κάνει τίποτα άχρηστο.
  • Μην κρατάς την οργή σου αθάνατη, αφού είσαι θνητός.
  • Ο μορφωμένος διαφέρει από τον αμόρφωτο όσο ο ζωντανός από τον νεκρό.
  • Ο σκοπός της τέχνης δεν είναι να αναπαραστήσει την εξωτερική εμφάνιση των πραγμάτων, αλλά την εσωτερική τους σημασία.
  • Όλες οι ανθρώπινες πράξεις έχουν ως αίτιο ένα από τα εξής επτά: τύχη, φύση, παρόρμηση, συνήθεια, λογική, πάθος, πόθο.
  • Όσοι μελέτησαν την τέχνη της διοίκησης, έχουν πεισθεί ότι η τύχη των κρατών εξαρτάται κυρίως από την εκπαίδευση των νέων.
  • Όταν τα πράγματα δεν γίνονται όπως θέλουμε, τότε πρέπει να τα θέλουμε όπως γίνονται.
  • Φαίνεται ότι κανείς δεν προτιμάει να ευεργετήσει άλλους, όταν η ευεργεσία του θα παραμείνει μετά άγνωστη.
  • Τρία πράγματα χρειάζεται η εκπαίδευση : τη φύση, τη μάθηση και την άσκηση.
  • Της παιδείας οι ρίζες είναι πικρές, μα οι καρποί γλυκοί.
  • Χρέος έχουμε να θεωρήσουμε το Θεό πνεύμα πανίσχυρο, αθάνατο και τέλειο. Γιατί αν και αόρατος για τα μάτια των ανθρώπων, φανερώνεται με τα έργα του.
  • Το κάλλος είναι η καλύτερη συστατική επιστολή.
- ΠΑΥΛΟΣ

Ο Απόστολος Παύλος ή αλλιώς Απόστολος των εθνών, ήταν στην αρχή διώχτης των Χριστιανών, λόγω της λανθασμένης εκπαίδευσης που είχε πάρει και αυτός, που προωθούσε όπως και σήμερα τη διαίρεση και το μίσος ανάμεσα στους ανθρώπους.

Κι έτσι, συνεχίζοντας την αναφορά για τον Απόστολο Παύλο, σε μία μέρα και μόνο, πηγαίνοντας να κάνει επιδρομή, ενάντια στους Χριστιανούς έξω από τη Δαμασκό, μια ουράνια στήλη φωτός κατέβηκε από τον ουρανό και ο Παύλος πέφτοντας στο έδαφος, χωρίς να δει τίποτα, άκουσε τη φράση ΣΑΟΥΛ, γιατί ΜΕ ΔΙΩΚΕΙΣ; (Σαούλ ήταν η ονομασία του στην Αραμαική γλώσσα). Όταν ο Παύλος ρώτησε "ποιος είσαι εσύ Κύριε;" του απαντήθηκε "ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ Ο ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΕΣΥ ΔΙΩΚΕΙΣ".

Ο Παύλος σαν παλαιά ψυχή και σταλμένος σε αποστολή, εκείνη τη στιγμή ενεργοποιήθηκε. Και αμέσως μετά όχι μόνο έπαψε να προωθεί τη διαιρετικότητα, αλλά μετέφερε στους άλλους τη διδασκαλία του Ιησού Χριστού, δηλαδή την απόλυτη αγάπη. Μπορεί να έζησε την εποχή του Χριστού, αλλά ποτέ δεν τον γνώρισε. Παρ' όλα αυτά, κατανόησε πολύ καλά όλα τα νοήματα της διδασκαλίας του. Και επειδή αποτέλεσε μια αιτία να διαδοθεί η διδασκαλία του Χριστού, δικαίως ονομάστηκε "Απόστολος των εθνών".


- ΩΡΙΓΕΝΗΣ

Ένας άλλος μεγάλος Δάσκαλος μετά το Χριστό, ήταν ο Ωριγένης, ο οποίος έγραψε περίπου 6000 βιβλία. Μέσα στα βιβλία του αποδείκνυε περίτρανα πως ο ίδιος ο Ιησούς Χριστός μίλησε ξεκάθαρα για την μετενσάρκωση. Δηλαδή, η ψυχή θα μπει σε πολλά διαφορετικά σώματα, άλλοτε αντρικά και άλλοτε γυναικεία, για να μπορέσει, αν τα καταφέρει, να προχωρήσει σε πιο υψηλή πνευματική εξέλιξη και να μην εγκλωβιστεί σε αυτή την εξέλιξη του ανθρώπινου Βασιλείου, σε ηδονές, λαγνείες, ομοφυλοφιλίες, τυχερά παιχνίδια, δολοπλοκίες, μίση, δολοφονίες, και μαύρες μαγείες.

«Η ψυχή δεν έχει αρχή, ούτε και τέλος... Κάθε αρχή έρχεται σ’ αυτό τον κόσμο δυναμωμένη από τις νίκες ή αποδυναμωμένη από τις ήττες των προηγούμενων ζώων. Η θέση της σ’ αυτό τον κόσμο, σαν ένα όργανο που θα πραγματοποιηθεί, για να τιμήσει ή να μην τιμήσει αυτή τη θέση, καθορίζεται από τις προηγούμενες της αρετές και τα ελαττώματα τις. Το έργο της σ’ αυτό τον κόσμο προσδιορίζει τη θέση που θα πάρει στον κόσμο που θα ακολουθήσει ...» Ωριγένης

Και ενώ υπάρχουν συγκεκριμένες και απόλυτες αναφορές για την μετενσάρκωση, ήρθαν οι νεκροθάφτες της εξέλιξης της ανθρωπότητας που δεν έχουν ούτε ιερό ούτε όσιο, οι αιρετικοί των αιρετικών, να αποκαλέσουν τον Ωριγένη "αιρετικό" με τη γνωστή καραμέλα! Το έργο του αφορίστηκε από δύο τρανούς υπηρέτες του Μαυροψύχη, τον Ιουστινιανό και την Θεοδώρα, που κήρυξαν πόλεμο εναντίον των οπαδών του Ωριγένη, για λόγους ουσιαστικής και εκκλησιαστικής σκοπιμότητας! Συγκεκριμένα ο σκοπός ήταν να μην πιστεύουν πλέον οι άνθρωποι στην μετενσάρκωση, για να μπορούν έτσι να ελέγχονται καλύτερα. Όποιος τολμούσε να ασπαστεί την προΰπαρξη της ψυχής ήταν επισήμως καταραμένος και έπρεπε να αφοριστεί.


- ΥΠΑΤΙΑ


Το 400 μ.Χ. μεγάλη Δασκάλα υπήρξε η ΥΠΑΤΙΑ, η οποία δέχτηκε μαρτυρικό θάνατο από τους φανατισμένους "χριστιανούς", και τη θανάτωσαν με το χειρότερο τρόπο στο όνομα.. του Ιησού Χριστού που δίδασκε αγάπη! Ό θάνατός της έχει φυσικά άμεση σχέση με το γεγονός ότι η Υπατία υπήρξε διευθύντριας της βιβλιοθήκης της Αλεξάνδρειας, όπου μέσα σ' αυτή, τα ιερά βιβλία υπήρχαν κλειδιά για την ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑΣ. Ο Μαυροψύχης και οι υπηρέτες του έκαψαν τα ιερά αυτά βιβλία για να περιορίσουν και να ελέγχουν τις γνώσεις της ανθρωπότητας. Ο κάθε εκπρόσωπος των στημένων διαφορετικών δήθεν θρησκειών δίνει στο "κοπάδι" του τα διαιρετικά βιβλία, ώστε τα κοπάδια να πιστεύουν αυτά που λέει ο τσοπάνος τους..

- ΚΛHΜΗΣ

Στην εποχή του Ωριγένη ένας άλλος μεγάλος Δάσκαλος ήταν ο Κλήμης ο Αλεξανδρεύς, ο οποίος ήτανε διευθυντής της κατηχητικής σχολής της Αλεξανδρείας, ο Πλωτίνος, ο Πορφύριος, ο Αμμώνιος Σακκάς.
Tην εποχή των Αλχημιστών κορυφαίος Δάσκαλος υπήρξε ο Παράκελσος, και ο Γερμανός ιατρός, θεραπευτής, Μέσμερ.

Τα τελευταία 150 χρόνια και κυρίως από το 1962 και μετά, όλα τα μεγάλα πνευματικά όντα της αρχαιότητας είναι εδώ να βοηθήσουν την ανθρωπότητα την κρίσιμη αυτή στιγμή περίοδο: Ραμακρίσνα, ΒίβεΛανάντα, Μπαμπατζί, Έλενα Μπλαβάσκι, Άννα Μπεζάντ, Αλίκη Μπέιλη, Ελιφάς Λεβί, Όλκατ, Κρίσνακ Μούρτι, Σαμαέλ Ραούλ Βεόρ, Μαριωρής, Παπασταύρου, Δώριζας, και άλλοι.

- ΕΠΙΛΟΓΟΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΥΣΤΕΣ


ο Μαυροψύχης έχει φροντίσει για μία παιδεία, που αντί να δημιουργεί Ανθρώπους, δημιουργεί ανθρώπους γεμάτους κακία, μίσος διαιρετικότητα, φθόνο, ζήλεια, εκδίκηση. Όσοι παίρνουν σάρκα σ αυτό το πλανήτη - φυλακή, γεννιούνται εξ αρχής σ' ένα μη ευνοϊκό για το πνεύμα τους περιβάλλον.

Φανταστείτε λοιπόν πόσο σημαντική ήταν η αποστολή αυτών των Δασκάλων που κατέβηκαν να σπείρουν τη πνευματική γνώση σ' ένα κόσμο αλλοτριωμένο από τη καθοδήγηση του Μαυροψύχη.

Οι διδασκαλίες τους βοηθούν τον άνθρωπο να καταλάβει ότι τα πάντα συνδέονται μεταξύ τους και να κατανοήσει τον τρόπο που γίνεται αυτό. Ήρθαν για να διδάξουν ότι ουσιαστικά δεν υπάρχει θάνατος, και ο φόβος του θανάτου δεν θα 'πρεπε να υπάρχει. Επιπλέον, ήρθαν για να παροτρύνουν τον άνθρωπο να ψάξει να βρει το "γνώθι σαυτον", το λόγο ύπαρξής του στο κόσμο αυτό, καθώς και την αποστολή του.

Oι αποστολές που θα αναλάβουν αυτά τα ύψιστα όντα είναι προαποφασισμένες, προτού αυτά πάρουν ενσάρκωση στο κόσμο της γης. Η αποστολή τους έχει προ-αποφασιστεί από ιδίαν βούλησή τους, αλλά και με την έγκριση των όντων Διακονίας.

Εκτός από τους πολύ γνωστούς και σπουδαίους πνευματικούς Δασκάλους που πέρασαν από τη γη, όπως ο Χριστός και ο Βούδας, υπάρχουν και άλλα όντα που και αυτά από τη μεριά τους παίξανε εκείνο το ρόλο, ώστε να δοθεί η δυνατότητα στους ανθρώπους να κατανοήσουν το "γνώθι σαυτόν" να ξαναγυρίσουν στον Πατέρα[ΥΠΕΡΠΝΕΥΜΑ] απ όπου ξεκίνησαν. Σε αυτά τα όντα συγκαταλέγονται οι Έλληνες φιλόσοφοι των κλασσικών ελληνικών χρόνων, όπως ο Πλάτωνας, Σωκράτης, Πυθαγόρας, Αριστοτέλης, Ηράκλειτος όπως προαναφεραμε και σίγουρα οι 12 απόστολοι που διάλεξε ο Ιησούς Χριστός.

Κάποιοι από τους νεκροθάφτες της ανθρώπινης εξέλιξης θα πουν ότι αυτά είναι αιρετικά, και ότι δεν έχουν καμία σχέση οι μαθητές του Ιησού με τους αρχαίους Έλληνες φιλοσόφους. Κι όμως έχουν απόλυτη σχέση γιατί όλοι αυτοί υπηρετούσαν την αλήθεια και το φως, αντίθετα οι νεκροθάφτες της ανθρώπινης εξέλιξης υπηρετούσαν πάντα τη διαιρετικότητα και τον εγκλωβισμό. Και οι διδασκαλίες των Ελλήνων φιλοσόφων των ελληνικών κλασσικών χρόνων και η διδασκαλία του Ιησού Χριστού και η διδασκαλία τους Σακιαμουνι Γκαουνταμα Βούδα, οδηγούν τον άνθρωπο στο φως. Χωρίς "δικοί μας και δικοί τους".

Σ έναν ήλιο οι ακτίνες δεν ξεχωρίζουν μεταξύ τους. Όλες οι ακτίνες είναι φως; Ο καθένας προβάλει με εγωισμό αυτό που πιστεύει ότι είναι φως. Οι χριστιανοί αποκλειστικά τον Ιησού Χριστό, οι εθνικιστές ή ειδωλολάτρες αποκλειστικά τις διδασκαλίες των Ελλήνων φιλοσόφων, και Βουδιστές αποκλειστικά τον Βούδα. Εκεί είναι το λεπτό σημείο της εγκλωβιστικής ή "μαύρης" διδασκαλίας.

Το φως διαχέεται παντού, φωτίζει τα πάντα, και εξαφανίζει τα σκοτάδια. Βάλτε τα αυτά μέσα στη ψυχή σας και θα έχετε κάνει ένα τεράστιο βήμα στο να βρείτε την Ιθάκη.

Βέβαια, μπορεί εμείς να μνημονεύουμε τα ονόματά τους, αλλά όλοι αυτοί οι Δάσκαλοι, έκαναν ότι έκαναν, όχι για να αποκτήσουν δόξα και υστεροφημία, αλλά γιατί είχαν πρόθεσή τους να μεταλαμπαδέψουν τη σοφία και την αλήθεια, και κίνητρό τους την απόλυτη αγάπη τους προς όλη τη δημιουργία.

Σε όλους τους πραγματικούς μύστες - Δασκάλους που πέρασαν από το πλανήτη γη οφείλεται η ουσιαστική εξέλιξη της ανθρωπότητας. Η εξέλιξη σαν όρος που χρησιμοποιείται σήμερα συχνά αναφέρεται περισσότερο στην τεχνολογία. Και τον τεχνολογικό πολιτισμό, αλλά η αντίληψη αυτή είναι σαν ένα δόλωμα, για να εφυσηχαστούν οι άνθρωποι ότι προοδεύουν, ενώ το πνεύμα τους κάθε άλλο παρά να εξελίσσεται. Είναι σαν τη φάκα με το τυρί.

Η γνωστή ιστορία των 4000-5000 χρόνων έχει αναδείξει πολλές προσωπικότητες. Αυτές οι προσωπικότητες έχουν αφήσει στο ανθρώπινο γένος το στίγμα τους.

Δυστυχώς όμως οι προσωπικότητες που ανέδειξε η ιστορία δεν χρησιμοποίησαν τις δεξιότητες τους για καλό, αλλά είτε συνειδητά είτε ασυνείδητα υπηρέτησαν τον Μαυροψύχη. Έτσι, τα τελευταία 100 χρόνια έχουμε το τραγικό παράδειγμα των εφευρετών των όπλων μαζικής καταστροφής του ανθρωπίνου γένους.

Από την παιδική κιόλας ηλικία, στα δημοτικά σχολεία, κάνουν συλλογή ανθρώπων που έχουν δεξιότητες σε διάφορους τομείς, με έντεχνους τρόπους, όπως για παράδειγμα τις μαθηματικές ολυμπιάδες, με σκοπό να εκμεταλλευτούν αυτούς τους ταλαντούχους και με προοπτικές ανθρώπους, όχι προς όφελος της ανθρωπότητας, αλλά όπως το σύστημα επιβάλλει.

Οι γονείς αλλά και τα ίδια τα παιδιά, ανυποψίαστοι λόγω έλλειψης γνώσης του τι πρόκειται να συμβεί, καμαρώνουν για τις επιτυχίες τους.

Στη συνέχεια της ζωής τους από τους μεγάλους ετήσιους μισθούς που τους δίνονται, πιθανών απομονωμένοι σε επαύλεις και περιτριγυρισμένοι απο κόλακες που τους υπενθυμίζουν πόσο ιδιαίτερες ικανότητες έχουν. Και κάτω από αυτές τις συνθήκες είναι πιο εύκολο γι' αυτούς να κατασκευάζουν όπλα, πυρίτιδα, χημικά δηλητήρια, ψεκάσματα, βόμβες, υδρογονοβόμβες κ.ά.

Καλασνικωφ και στο τέλος να να νομίζουν ότι με τα βραβεια νομπελ μπορεί να σωθει η ψυχή
Ο νομπελ ανακαλυψε την πυριτιδα για τα ορυχεια και ο ΜΑΥΡΟΨΥΧΗΣ με την πυριτιδα ΕΞΟΛΟΘΡΕΥΕΙ ΤΗΝ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑ

Εάν οι προσωπικότητες αυτές είχαν το "Γνώθι Σαυτόν" και γνώριζαν τη θεία προέλευσή τους, τη θεία αποστολή τους, το λόγο της ύπαρξής τους, όπως επίσης και το συμπαντικό νόμο της ανταποδοτικής δικαιοσύνης, πιθανόν να μην επέλεγαν να χρησιμοποιήσουν τις δεξιότητές τους για κακό. Όμως το παγκόσμιο ύπουλο σύστημα καθοδήγησης, απορρόφησε τις δεξιότητες των προσωπικοτήτων αυτών, και μέσω της έλλειψης πραγματικής παιδείας και της ΕΝ ΤΕΧΝΗΣ ανάγκης για χρήμα, τους οδήγησε να τις χρησιμοποιήσουν για καταστροφή και όχι για ανάπτυξη και δημιουργία.
Έτσι, αντί για δημιουργική υπηρεσία στην ανθρωπότητα προσέφεραν για παράδειγμα όπλα αφανισμού της ανθρωπότητας, δημιουργία ασθενιών για ελάττωση του πληθυσμού, τεχνολογία που καταστρέφει εσκεμμένα το περιβάλλον κ.ά..

Αλλά ακόμα και η πρόθεση τους να είναι μία υπηρεσία προς την ανθρωπότητα όπως ενέργεια, αυτοκίνητα, αεροπλάνα, ουσιαστικά στο τέλος καταλήγουν να υπηρετούν έμμεσα ένα σύστημα, με συναλλαγές χρημάτων πάνω απ' όλα, που συμφέρει τους εξουσιαστές του πλανήτη ώστε να παίζουν καλύτερα το ρόλο τους ως "νεκροθάφτες" της ανθρώπινης εξέλιξης, και να χρησιμοποιούν την τεχνολογία και τις εφευρέσεις ή ανακαλύψεις λιγότερο για πρόοδο και περισσότερο για καταστροφή.


Αντίθετα, ο ήλιος, που έχει υπό την "εποπτεία" του τόσους πλανήτες, όπως και τον πλανήτη γη, και όλες τις εξελίξεις πάνω σ' αυτόν, προσφέρει το "είναι" του, προσφέρει τις υπηρεσίες του και την απόλυτή του αγάπη, χωρίς ανταμοιβή, γιατί στο σύμπαν χρήματα και ανταμοιβή δεν υπάρχουν. Έτσι και όλοι οι άνθρωποι, θα έπρεπε να προσφέρουν τις υπηρεσίες τους με αγάπη, χωρίς να περιμένουν ανταμοιβή και χρήματα


Σ Υ Ν Ε Χ Ι Ζ Ε Τ Α Ι . . . 


___________________________________

ΌΛΟ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ (για εκτύπωση) :